19 Mayıs 2015 Salı

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KAYIP KAMERA UYGULAMASI HATASI [ÇÖZÜM]

Bu yazıda son zamanlarda çoğu GM Discovery kullanıcısının dert yandığı "kamera uygulamasının birden kaybolması" sorununun çözümünü paylaşacağım. Kamera ile ilgili başka bir yazılımsal probleminiz varsa da bu çözümü uygulayabilirsiniz.








"Ayrıca bknz: WiFi Çekim Gücü arttırmak!"



ÇÖZÜM

Kamera kayboldu ise, büyük ihtimalle yazılım bir şekilde çökmüş ya da silinmiş demektir. Bu sorunu gidermek için uygulamayı yeniden yüklemelisiniz.

Uygulamayı yeniden nasıl yükleyeceğim diyorsanız;

a) Aşağıdaki linkte vereceğim .apk dosyasını telefonunuza indirin.

b) Dosyayı açın

c) .apk dosyasını yükleyin ve uygulamayı "Uygulamalar Menüsü"nden kontrol edin. Artık orjinal GMD kamera uygulamanız telefonunuza yüklü.

İşte orijinal GMD Kamera uygulaması .apk;


"Ayrıca bknz: Tek Tuşla Root!"




 GMD Kamera apk indir
Güzel bir MP3 uygulaması

LÜTFEN YORUMLARINIZI PAYLAŞIN. BU SAYEDE ÇÖZÜMÜN İŞE YARAYIP YARAMADIĞINI DA ANLAYABİLİRİZ.


AfkTech ©

93 yorum:

  1. uygulamayı indirdim ve çalıştırdım. uygulama değiştirilsin mi? diye bir pencere açıldı. yer değiştir diye tıkladım. paket yöneticisi diye bir menü açıldı. yükle dedim. sonra bu uygulamaya güveniyorum diye bir yer açıldı. altta bitti ve aç diye iki buton var ama aç butonu aktif değil. bitti butonuna tıkladığımda da hiç bir değişiklik olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Android sürümünüzü ve cihaz modelinizi öğrenebilir miyim?

      Sil
    2. Android 4.4.2 son sürüm yazılım legal 16 GB model ayni arkadaşın yazdıkları gibi sonuc

      Sil
    3. Aç butonu aktif değilse "uygulama yüklenemedi" tarzından bir hata almanız gerekir. Yüklemenin son aşamasına ait bir ekran görüntüsü gönderebilir misiniz?

      AfkTechMobile@gmail.com

      Sil
    4. hülya hanımla sorunum aynı napabilirim acaba;?

      Sil
    5. Arkadaslar donanimsal olan problemler icin telin arka kapaginda bulunan civatalari sokun arka kapagi ayirin dikkatli olun hassas bir yapisi var daha sonra kamera nin bagli oldugu soketi ince bir metaryalle kaldirin ve bir dakika cikik kalsin sonra teli tekrar toplayin teli acin ve ilk acildiginda guvenli modda calisacaktir cunku artik kameranizi goruyor telefonunuz kameranizi kontrol ediniz guvenli modda calisiyorsa teli kapatip tekrar acin artik kameraniz hazir bu is icin sizden telefincular 50 tl veya daha fazla para isteyecektir yaptigi is sadece bukadar lutfen dikkat cihaz elektronik oldugu icin hassastir dikkatli olun...

      Sil
    6. Bendede ayni sıkıntı kemara acilmiyor hata veriyor acaba sokettemi hata var

      Sil
    7. Arkadaşlar kamerası olmayan görünmeyen donanım yazılımsal değil sadece orijinal kamera takın düzeliyor bugun parcaxidan 2 kamera aldim kodu ayni olan kamerayi takinca düzwldicihazdan sökülen kameranın aynısı takın telefon başlatılamıyor sa kamera soket arızası vardır düşme darbe sonucu kamera içi bozuluyor.

      Sil
    8. bendeki sorun:
      eski telefondaki arka kamerayı söküp telefona taktım ve ikon kayboldu. (ön kamerayı daha önce değiştirdiğimde sıkıntı yaşamadım) Sanırım 2 kamera arasındaki marka veya yazılım çakışması. yeni taktığım sunny kamera. Uygulamanızı indirdim ve
      x Uygulama Yüklenmedi uyarısı geldi.

      Sil
  2. Lütfen bana yardm edin söylediniz linkten indirdik ama uygulama yüklememesi diyor kapatıyor bende galeri var ama on kamera açılıyor arka kamera ve flash calismiyor acil yardim edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Sorununuz donanımsal görünüyor. Garantisi varsa garantiye göndermek iyi bir fikir olabilir.

      Sil
    2. Ben daha önce telefonun şirketini yaptirmistim garantiye gondersem kabul ederlermiş yoksa parayla mk yaparlar

      Sil
    3. bende de aynı sorun var arka kamera çalışmıyor ama donanımsal bir sorun yok yazılımsal

      Sil
  3. bendede aynı problem on kameram calısıyor ve flash acılıyor sadece arka kamera acılmıyor sızın verıdıgınız uygulamayı ındırım kurdum yuklenıdı dıyor ama ac butonu aktıf degıl lutfen yardım edın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorun bende de var çöze bildiniz mi?

      Sil
    2. aynısını bende yaşıyorum

      Sil
  4. Ya banada yardim ederbisiniz ben yukledim.uygulamyi snra actik.galeri donduruldu dedi on button gine gelmdi yardimci olun luffen
    Gm diskovry 2 marka

    YanıtlaSil
  5. Ya banada yardim ederbisiniz ben yukledim.uygulamyi snra actik.galeri donduruldu dedi on button gine gelmdi yardimci olun luffen
    Gm diskovry 2 marka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözüm GM Discovery içindir.

      Sil
    2. Benim kameram baslatilamiyor on kamera işareti de gelmiyor uygulamayı kurdum aç işareti gelmedi acil yardım telefon general mobile discovery

      Sil
  6. Gm Discovery bılınmeyen kaynaklara ızın verdım fakat uygulama yukle dedıgınde uygulama yuklenemedı.. hatası verıyor yardım ? diğer hıc bır uygulama da kamerayı açamıyor ..

    YanıtlaSil
  7. Çalışmıyor benim teleefonumun ekranı kırıldı yaptirdim sonra kamera çalışmamaya başladı ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaprırdığınız yerde bir problem olmuş olabilir. Sizinki de donanımsal görünüyor.

      Sil
    2. Fabrika ayarlarına don duzelecektir.

      Sil
    3. nasıl halledilebilir pekı bu sorun???

      Sil
    4. nasıl halledilebilir pekı bu sorun???

      Sil
  8. arka kamera hala açılmıyorr ??

    YanıtlaSil
  9. hiçbir işe yaramadı.

    YanıtlaSil
  10. Dün yaptım oldu ama bugün tekrar kayboldu. Drnedim tekrar olmuyor ne yapmalıyım acaba ��

    YanıtlaSil
  11. Kolay gelsin. Apk yı indirdim yükle dedim direkt uygulama yüklenmesi dedi napabilirim?

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Arkadaslar oncelikle kesinlikle donanimsal..kamera soketi yerinden cikior ve bu hatayi (kamera bulunamiyor ) verior.ben sarj soketini degisttirdikten sonra kamera calismadi internettede dogru duzgun cozum yolu yoktu ve bende acip icine baktim..ve en son teli yaptirdigim yerdeki abi kameranin soketi ni takmamis.ilk taktigimda kamera simgesi hemen geri geldi ve kamera calisti.kapatip actigimda tekrar gitti..sonra kac kere sokup taktim sistem geri yukleme yaptim guc ve ses tusuylada baslattim ama olmadi..en sonunda tam vaz geciodumki nasil olduysa acildi ve simdi gayet guzel bi sekilde kullaniyorum..insallah birilerine faydali olur..

    YanıtlaSil
  14. Gunaydin Forum Uyeleri Yardimci Olan Arkadaslar Banada Yardim Ederseniz Sevinirim Gm Discovery Telefonum var Arka Kamerasi Cok Bulanik Ve On Kamerasi Hic Acilmiyor Ne Yapmaliyim On Kamera Degistirsem Duzelirmi ? Sorun Kameradami Yoksa Telefondami Arka Kamera Bulanik Ve On Kamera Hic Yok Gibi Acilmiyor Discovery Cok Sorunlu Pismanim Yardim Ederseniz Sevinirim

    YanıtlaSil
  15. Telefonum general mobile discovery ve on kamera yokmus gibi davranıyor on kamerayı açmak için işaret falan bile çıkmıyor fabrika ayarlarına geri dondurdurdum gene olmadı sizin dosyanızı yukledim AC dedim en sonunda gene aynı şekil değişen hiçbirşey yok telefonun özelliklerinde on kamera yazıyor ama on kamera yokmus gibi davranıyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kameranız donanımsal olarak devre dışı kalmış. Belki bir çarpmanın etkisiyle yerinden çıkmış olabilir. Teknik servis ile görüşmelisiniz

      Sil
    2. Su an telefonunuzun ön kamerası çalışıyor mu

      Sil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba.Benim sorunumda arka kamera bulanık çekiyor netlik yok hiçbir şekilde kamera ayarlarını varsayılan ayarlara döndürdüm yine olmadı güncelleme yapmıştım bundan olabilirmi acaba sürüm 4.4.2 telefon: gm discovery.Bu sorunu nasıl çözebilirm yardımcı olursanız sevinirim.Bu arada ön kamera sorunsuz çalışıyor.

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Benim arkada önde calisiyo ama kamera sembolü ana menüde Yok napicam yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamayı indirin. Bu makale bunun için yazıldı zaten.

      Sil
  20. Merhaba discovery quadro kullaniyorm kamera uygulamasi kendiliğinden silindi ne yapmam lazim hiç bir uygulamadan resim cekilmiyo arka kapagida acilmiyo nasil acilacagi hakkinda hic bi fikrim yok yardimci olur musunuz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözüm GM Discovery içindir. Eğer Google Kamera ile fotoğraf çekemiyorsanız probleminiz donanımsaldır.

      Sil
  21. Yukle diye buton cikti bastim butona fakat uygulama yuklenemedi

    YanıtlaSil
  22. Yukle diye buton cikti bastim butona fakat uygulama yuklenemedi

    YanıtlaSil
  23. Merhaba iyi günle benim telefonum general mobile discevry 2 on kamerem çalışmıyor bu uygulamayla duzeltebilirmiyim ? Yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulama GM Discovery modeli içindir.

      Sil
    2. discovery kaç 16 mı 4 gb olanmı

      Sil
    3. discovery kaç 16 mı 4 gb olanmı

      Sil
    4. discovery kaç 16 mı 4 gb olanmı

      Sil
    5. 2 modelde de işe yarar.

      Sil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. Bu ne telefonun kamerası gitmiş yukledim fakat durduruldu giremiyorum programa bile bide general mobile lolipop sürümü yukledim olmuyor kamerası android 5.1.1

    YanıtlaSil
  26. Bu ne telefonun kamerası gitmiş yukledim fakat durduruldu giremiyorum programa bile bide general mobile lolipop sürümü yukledim olmuyor kamerası android 5.1.1

    YanıtlaSil
  27. Benim telefonunun markası discovry 2 ve telfonumda sadece ön kamera açılıyor arka kamera işareti kayboldu ve sizin dediğiniz programı indirince de galeri durduruldu diyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  28. Benim telefonunun markası discovry 2 ve telfonumda sadece ön kamera açılıyor arka kamera işareti kayboldu ve sizin dediğiniz programı indirince de galeri durduruldu diyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  29. ``Uygulana yüklenemedi`` hatası geldi ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  30. Dosya desteklenmiyor diyo

    YanıtlaSil
  31. Abi discovery mini 2 mini var 5.0 lolipop var ama arka kamera bir değişik görülüyor ya

    YanıtlaSil
  32. Abi discovery mini 2 mini var 5.0 lolipop var ama arka kamera bir değişik görülüyor ya

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar discovery air kullanıyorum kamera simgesi görünmüyor fotoğraf çekemiyorum. Ne ön ne arka kameram var şu an. Yardımcı olur musunuz ne yapmam gerekiyor ?

    YanıtlaSil
  34. Mereba general mobile discovery kullaniyorum sarj yeri bozulmuştu tamire verdim geldiginde ise kamera açılıyo fakat ön kamera simgesi yok olmadigi icin ön kamerada açılmıyor ve retrica ve diger uygulamalarda da yok fotoğrafi ters ceviriyo lutfen yardim edin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su an ben de ayni sorun var düzeldi mi senin ki zeynep

      Sil
  35. Merhaba benim telefonum General mobile Discovery 4 GB telefonuma virüs geldi silinmiyor ve bu virüs geldiği gibi telefonun orjinal kamerasinida sildi hangi kamera programini yuklediysem gelmedi abartisiz 300 kez format atmisimtir PC sen bile format attim geri gelmedi sizin yukarda yazdiklarinizi okudum tavsiyenizi. Ama oda bi ise yaramadim uygulama yüklenemedi diyor lütfen en kisa zamanda yanitlayin cildiricam yoksa

    YanıtlaSil
  36. Merhaba bende gm discovery ekranı kırıldı tamire götürdüm kameranın simgesi kayboldu ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  37. Merhaba ben yüklerinde kamerayı kameraya bağlanamıyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  38. Merhaba ben yüklerinde kamerayı kameraya bağlanamıyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  39. merhabalar kolay gelsin ben dosyayı yükledim ve kurdum uygulamlar kısmında da görünüyor ama programa giremiyorum girebileceğim bir simge yada kısa yol yok program yüklü sadece

    YanıtlaSil
  40. Teşekkürler çok güzel bir paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
  41. Bu uygulama yi indirip te problemi çözülen birisi varmı acaba, program iniyor ama açılmıyor.

    YanıtlaSil
  42. malesef galeri durdu diyor ne on kamera ne arka kamera calısıyor

    YanıtlaSil
  43. İndirip kurduktan sonra aç butonu kapali basilmiyor ve kamera uygulaması ismi galeri olarak geciyor yani galeri yaziyor ama kamera uygulamasinin simgesi var ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide arka kamera calismiyor ön calisiyor oda bulanik biraz flaş calisiyor verdiğiniz bilgiden yapan henüz olmamiş

      Sil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. Ön kamera calışıyor ama arka kamera ve flaş çalışmıyor yardımcı olur musunuz lütfen

    YanıtlaSil
  46. Ben sizin söylediklerinizi sırayla yaptım indirdikten sonra yükle kısmı çıktı yükle dedim sonra uygulama yüklenmedi dedi bir kaç kez denedim ama sonuç değişmedi ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  47. Ben sizin söylediklerinizi sırayla yaptım indirdikten sonra yükle kısmı çıktı yükle dedim sonra uygulama yüklenmedi dedi bir kaç kez denedim ama sonuç değişmedi ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  48. Olmuyor galeriyle değiştiği yazıyor fakat hala kameraya bağlanılamıyor yazıyor

    YanıtlaSil
  49. Merhaba. Telefonumun ekrani kirikti bende tamire verdim. Tamirden aldigimda baktim kamera uygulamasi yok telefonda. Arka kamerasi calisiyor ama ön kamerasi calismiyor napabilirim lütfen yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  50. arkadaşlar kamera problemi ekran değişimi ve ya şarj soket tamirinden sonra başlayan bi sıkıntıdır.çözümü yine teknik servislerdedir.

    YanıtlaSil
  51. arkadaslar benm tablletten salakca ayarlar uygulamasını kaldırdım daha dogrusu baska bi ayarlar. apk yukleyecektım sılındı format attım ancak gelmedi bilenler bi yardım etsın .

    YanıtlaSil
  52. bende uygulama yüklenmedi diyor

    YanıtlaSil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. eski telefondaki arka kamerayı söküp telefona taktım ve ikon kayboldu. (ön kamerayı daha önce değiştirdiğimde sıkıntı yaşamadım) Sanırım 2 kamera arasındaki marka veya yazılım çakışması. yeni taktığım sunny kamera. Uygulamanızı indirdim ve
    x Uygulama Yüklenmedi uyarısı geldi.

    YanıtlaSil
  55. GM2+ modelinde de uygulayabilir miyiz??

    YanıtlaSil
  56. Merhaba Ailesine bu konuyu açtıkları için teşekkür ederiz.çalınan kameranızı bulmak için veya kameranız kaybolduğunda , çalındığında güvende kalmak için size bir tavsiyemiz var.
    www.kayitliurun.com sitesi size kayıp ve çalıntı ürünüzü bulmanızda yardım eden bir site. Temel mantığı çalınmış yada kayıp olmuş eşya ve araçları araştıran bir firma.Sitemize girip bu işleri yapmamız için gerekli tüm belge ve pantentleri görebilirsiniz Dedektif gibi ama insan değil çalınan yada kayıp olan eşyaları buluyoruz. Ayrıca site sadece kayıp çalıntı eşya dışında. Kullanmakta olduğumuz eşyaları ve araçları da güvene almak için kendi adınıza kayıt edebileceğiniz bir sistem barındırıyor. Tüm mağdurların dertlerine deva olmaya çalıyoruz. Üstelik tamamen "ÜCRETSİZ" İster mağdur olun ister tedbir alma amacı ile herkesi Kayıtlı Ürün Ailesine Bekliyoruz.

    YanıtlaSil